"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2014. október 29., szerda

A ló neve

(helyszín: a lovarda)

Kisgyerek: Jaaj Nagyapa, nézd, lovacska, milyen cukiii!
Nagyapa: Egy lóra nem mondjuk azt, hogy cuki.
Kisgyerek: Kérdezzük meg, hogy hívják!
Nagyapa: Elnézést, mi a neve ennek a lónak?
Anyus: Cuki.

5 megjegyzés:

  1. Ez tényleg igaz? Vagy csak a kisgyerek kedvéért? mindenképp nagyon jó :D

    VálaszTörlés
  2. Jaaaaj.... szegény nagypapa :D :D :D Egy élet munkája dőlt romba (miszerint a tekintély.... ugyebár! :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Hát igen. Így járnak a kioktató felnőttek :)
      Egyébként valóban nem tipikus lónév, először általában ki is akadnak rajta. Úgy lett Cuki, hogy amikor az előző lovunkat vettük, mondtam h jó-jó rendben van, de nem cuki. Ezen a Családfő nagyon felháborodott, mondván a f...om még nem kéne, miért legyen egy ló cuki. És amikor nekem kerestünk lovat, előre leszögeztem, hogy márpedig én cukit szeretnék, és biztos ami biztos úgy is fogom hívni. És lőn. És tényleg cuki lett.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.