"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2014. október 23., csütörtök

Öltöny 2.

Kajla: Ma azt mondták, nekem nagyon jól áll az öltöny. Szóval tényleg valami öltönyös munka kellene.
Anyus: Ha továbbra is így tanulsz, biztosan nem lesz belőled öltönyös ember.
Kajla: De. Lehetnék Jehova tanúja.

12 megjegyzés:

  1. Ez már a mindenmindegy kategória. Sürgősen vidd a gyereket agyászhoz vagy verd meg!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mégsem üthetem meg Jehova tanúját.

      Törlés
  2. hogy én mennyire bírom Kajla humorát...:-)))

    VálaszTörlés
  3. Ez a Gyerek ha nem lenne, ki kellene talalni!:)Imadom kajla beköpeseit!
    Minden jot tovabbra is egy regi olvasod ,Hedi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most még röhögök én is, de mi lesz, ha majd negyvenévesen is itthon téblábol és hülyeségeket beszél?

      Törlés
    2. Akkor majd az lesz, hogy csak mi fogunk röhögni... :-)

      Törlés
    3. Mi van akkor, ha nem is éred azt meg?
      Az nem jó, mert nem lesz kin röhögni...

      Törlés
  4. Bocsi a kisbetüert!

    VálaszTörlés
  5. Jobb, ha Jehova tanúja lesz, mintsem vádlott...

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.