"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2014. december 13., szombat

Jó nekem

Kedden valami ideg becsípődött a nyakamnál, és ettől három napig az életkoromnak megfelelően mozogtam, vagyis alig és nyögve, és még péntek reggel is majdnem sírtam amikor fel kellett kelni, de aztán végre kimentem a lóhoz és teljesen megfeledkeztem az egész gerincproblémáról, na szóval ez egy csoda, mindig, tényleg.

Lovas szelfi+panoráma

2 megjegyzés:

  1. Mindig eszembe juttatod, hogy egyvalamiről biztos lemaradok itt a belvárosban.Vissza kéne hozni a lovas rendőröket, az egyikkel meg lehetne egyezni, hogy műszak előtt enyém a ló. Amennyi tüntetés van, a rendszerességgel nem lenne gond.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekünk korábban rendőrlovunk volt. Szegény, egy idegroncs :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.