"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2015. január 29., csütörtök

Blog

Még nem is meséltem, hogy amikor tavaly év vége felé Fakirmának azt magyaráztam, milyen boldog, kiegyensúlyozott és elégedett vagyok, és ismét úgy telt el egy esztendő, hogy nagyjából minden rendben van körülöttem, akkor felhívta a figyelmem valamire, ami miatt szerinte teljes joggal érezhetném úgy, hogy vége az életemnek.
Ööö...
Szóval nem tudom, milyen pszichológusnak, bloggernek viszont egészen kiváló, ezért szeretettel ajánlom ezt az új honlapot, amelynek társszerzője:
http://pszichogo.hu/

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm, köszönöm, már nem emlékszem, miért van romokban az életed (mármint szerintem), de napról napra komolyabban aggódom érted!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyra értékelem h ennek ellenére nem próbálsz segíteni :D

      Törlés
  2. Köszi, hogy belinkelted, én is szeretem a blogger Fakirmát, zseniális a stílusa. Nem tudom, milyen pszichológus lehet, de a bejegyzéseidből úgy látom, barátnak túl őszinte :) Én a kegyes hazudozókat jobban szeretem :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, egy barátnak tudnia kell, mikor lehet teljesen őszinte. Soha :D

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.