"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2015. január 25., vasárnap

Feladom

Hová lett az az aranyos kisfiú, aki volt? - kérdezem nap mint nap. Elegem van a pimaszságból, a nyegleségből, a taplóságból, a túlérzékenységből, a sértődékenységből, a váratlan hangulatváltozásokból, a mogorvaságból, a lustaságból, a nemtörődömségből, az önzésből, a hanyagságból, a kreténségből, az idétlenkedésből, a dühkitörésekből, a figyelmetlenségből, a szétszórtságból, a zárkózottságból, az eltávolodásból, a mindent jobban tudásból, a mellébeszélésből, az egyesekből, a kettesekből és a hármasokból, a figyelmeztetésekből, az intőkből, a rovókból, a késésekből, az éjjeli kimaradásokból, a veszekedésekből, a duzzogásból, a falnak beszélésből, elegem van a kamaszkorból. Kérem, engem senki sem figyelmeztetett, hogy öt kisbabából előbb-utóbb öt kamasz lesz. Eddig sem voltam valami sikeres anya, de most bedobom a törölközőt.
Mondtam is ma Kajlának: majd ha meghalok, nagyon fogod szégyellni, hogy így beszéltél velem.

9 megjegyzés:

  1. Jaj, ne is mondd,ettől félek én is nagyon, csak nekem négy kamaszom lesz, ami ha azt nézzük, kicsit könnyebb mint az öt :) Ja, amúgy hogy kell feladni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon könnyű, egyszerűen csak leírod h feladod, aztán szép csöndben frusztrálódsz tovább :D

      Törlés
  2. Ojjé, ez megy nekem is, akkor már egy csomószor feladtam:) A csenden azért még dolgoznom kell:)

    VálaszTörlés
  3. Nem irigyellek, bár nálam jelenleg egy nagy-kamasz, egy kis-kamasz, meg egy nagy-ovis van. Külön-külön is éreztetik a jelenlétüket, meg a legkülönfélébb összetételükben is. Sehogysenemjóez!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt is van egy ovis meg egy tinilány, aki még elviselhető :)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. :) Lehet, bár a míszeskedés is az agyamra tud menni.

      Törlés
  5. Addig örüljetek amig veletek vannak. Le kell válniuk rólunk ez nekik sem egyszerű. Imádkozz türelemért. Ha undokok is a mi gyerekeink.

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.