"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2015. március 9., hétfő

Bár még csak március van,

de azt hiszem kijelenthetem: AZ ÉV LEGJOBB HÍRE nem az, hogy a Nagyfiú leborotválta a szemöldökét - idézem: "azt hittem, jó lesz..." -, hanem, hogy kiderült, ez már az érettségi tablókép elkészítése UTÁN történt.

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Nem ez az első eset h nem értem valamelyik gyereket :)

      Törlés
  2. Ez a ma reggel (hétfő, ráadásul életem szerelme egy hetes továbbképzésre indult :(((( ) bemutatott, pénteken beírt, csütörtökre visszautaló cselekedetek végett kapott osztfői rovó után tényleg reménykeltően jó hír. ÉS MÉG CSAK 10 ÉVES!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Miért, úgy gondolja valaki, hogy eljut az érettségiig?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már látok rá valami kis esélyt. De nem szeretném elkiabálni. Mert most például van kilenc óra igazolatlan hiányzása.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.