"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2015. március 20., péntek

Miért ne vásároljunk vasárnap

A múlt vasárnap úgy hidaltam át azt a rettenetes helyzetet, hogy zárva voltak az üzletek, hogy ellátogattam egy webshopba, és minden ellenkező meggyőződésemmel szemben rendeltem valamit. Mindig így történik, megfogadom, hogy soha többé, aztán meg mégis.
Na szóval, csak utánvéttel lehetett vásárolni, ami már eleve nem tetszett, de nem tántorított el. Hétfőn kaptam egy e-mailt, amelyben örömmel értesítettek, hogy elindult a csomag, majd felveszik velem a kapcsolatot a szállítás előtt. Kedden értekezlet után észrevettem, hogy keresett valaki egy ismeretlen számról. Visszahívtam. A futár közölte, hogy itt volt a munkahelyemnél, de nem talált, ezért elment, és ma már nem is tud újra jönni. De mi lenne, ha inkább az otthoni címre kérném a csomagot, ő ráírja, hogy hová és mikor vigyék. Csak estefelé érek haza, mondtam. Nem baj, nyugtatott meg, akár hat, vagy hét után is kiszállítják. Kétségeim voltak, de beleegyeztem. Másnap délelőtt tizenegy felé, amikor éppen zuhanyoztam lovaglás után, Kajla - aki lesérült gördeszkázás következtében, és egy egész napig pihentette a lábát a számítógép előtt - bedörömbölt az ajtón, hogy itt a postás, fizetni kell. Kiüvöltöttem, hogy nincs nálam pénz, mert este hatra vártam. Kajla beordított, hogy a bácsi röhög és azt mondja, háromig tart a munkaideje.
Késő délután aztán bementem a postára, de a csomagot nem találták.
Másnap felhívtam a céget és elmagyaráztam nekik, hogy
1. a szállítás előtti értesítés nem azt jelenti, hogy a futár felhív amikor már ideért.
2. Nem várható el a kedves vevőtől, hogy az egyeztetett időpont előtt hét órával már otthon várja szeretettel a küldeményt.
3. Hol van az a szájbatoszott csomag??? Már nem is igazán akarom a cuccot.

8 megjegyzés:

  1. Ez az értesítősdi nem nagyon megy, tapasztaltam én is. Minek az ilyennek telefon?!

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Már nagyon csiklandozza/szúrja az oldalam.

      Törlés
    2. Meg. És még tetszik is :)

      Törlés
    3. Csak a régi mondás: amikor bosszankodunk, magunkat büntetjük mások hülyesége miatt :)

      Törlés
    4. Bár mindig szem előtt lehetne ezt tartani!

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.