"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2015. június 25., csütörtök

Anyai krízis

Az egyetlen mentség arra, ha valaki felelőtlen szaporodással fokozza a túlnépesedést, hogy legalább tisztességes, szorgalmas emberekkel gazdagította a társadalmat, akik annak kétségtelenül hasznára válnak majd.
De mi van, ha nem?? Ha minden jel szerint lusta semmirekellők lesznek, akiket csak az érdekel, hogyan úszhatnák meg az életet különösebb energiabefektetés nélkül?
Csőd.

21 megjegyzés:

  1. Nem kell ennyire komolyan venni az életet.
    Szerintem csak túlontúl kritikusan nézed a kamaszaidat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira komolyan nem, de ennyire komolytalanul sem, mint ők :)

      Törlés
    2. Szóval amit mostanában élek meg, az fokozható.

      Törlés
    3. Jótanáccsal tudsz szolgálni?
      Menjek Dunának talán?

      Törlés
    4. Szóval ez a tanács, hogy csak MAJD.
      Szép kilátások.

      Törlés
  2. Ilyenkor annak lehet örülni, hogy legalább egészsegesek.Eljön az idö amikor majd más hozzáállasuk lesz , csak nekünk nehéz kivárni.
    Hedi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nehéz?? Azt én már nem érem meg.

      Törlés
    2. Dehogynem!Mi , az olvasoid , veled egyutt fogunk majd orulni !
      Hedi

      Törlés
    3. Sztem Ti sem éritek meg :D :D :D

      Törlés
  3. Én is a napokban szembesültem vérem mibenlétéről.
    A hirdetőtáblán felirat: a polgármesteri hivatal nyári munkára diákokat vesz fel. Feltételek: 16-22 életév stb. Erre fiacskám: de jó, hogy én csak 12 vagyok. Én biztos nem mennék dolgozni.
    Háááát....köpni-nyelni nem tudtam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor tizenkét évesek voltak, még nem ijedtem meg emiatt. Lehet h ez volt a baj.

      Törlés
  4. Miért, van értelmes munka egy polgármesteri hivatalban? :-P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztosan a közmunkások munkáját végeznék kevesebb pénzért. :)

      Törlés
  5. TUDOM mit érzel. Aztán jön egy hét ágyban vacogással, nemléttel és ő jön, betakargat, zoknit húz a lábadra, vizet készít, lázat mér. Mert ez is Ő. Csigaházon kívül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Á, ezeket nem szokta érdekelni h rosszul vagyok. Sztem ha meghalnék, azt is csak abból vennék észre h elfogyott a tiszta ruhájuk.

      Törlés
  6. Én szüleim mikor gyerekek voltunk:

    "Viki, nem Orsi.... Móni! Mi a neved, gyere ide!" :D

    Szerintem túl aggódod

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nézd, a Nagyfiú húszévesen érettségizett, de matekból megbukott, októberben lesz pótérettségi, ezért nem is felvételizhetett, a Kajla tizennyolc évesen kezdi szeptembertől másodszor a harmadik osztályt, mert nemtudomhány tárgyból bukott, a Párductermetű meg tizenhatévesen végre elballagott az általánosból. Miközben az összes tanár szerint nagyon okosak. TÚLAGGÓDOM???

      Törlés
  7. Tudomén, mi a bajod! A véget nem érő kamaszkor. Sorba mennek bele, aztán mire az egyik a végéhez ér,a többi még nyakig benne.A naccsalád örömei, kéhemszépen.
    Rám is ez vár. A hajam már érzi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lázadni tanulás mellett is lehet.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.