"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2015. augusztus 3., hétfő

A három csapás

Anyus: Most megyek és belefojtom magam a locsolókannába.
Apus: Nem kell. Hoztam kötelet!


Előzmények, avagy a három csapás

1. Reggel Nagylányt vittem lovastáborba. Siettem, mert utána időre kellett beérnem a céghez. Félúton kiderült, hogy nem hozta a LOVAGLÓCUCCÁT.
2. Telefonbeszélgetés, amelyben Kajla közli, hogy nincs szüksége a harmincezer forintos gördeszka blokkjára, nem megy reklamálni a három nap után széttört deszka miatt, mivel már KIDOBTA. A deszkát. ANYA ÉRTSD MEG, AZ CSAK EGY FADARAB. (Emlékeztetőül: 18 éves.)
3. Hazajövök roncsolt idegekkel és a Deddel, aztán állok hülyén a lépcsőházban, mert a gyermekeim már távoztak, a kulcsomat pedig, amit a Nagyfiúnak adtam kölcsön (mivel a sajátját elhagyta), bezárták a lakásba.
És ezután mintegy fél órával érkezett meg a Családfő a lovak kikötőszárának vett, négyméteres kötéllel.

4 megjegyzés:

  1. Tiszta ideg lettem. Kajlához nem fűzök semmit, papír nem bírná. Egy igazi biztos pontod van, a CSALÁDFŐ!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak együtt érzek Veled. Mert annyira - de annyira ismerős minden, amit írsz! Évek óta olvasgatlak, ritkán szólaltam meg és most is csak óvatosan teszem...de a "gyerekeink száma ugyanannyi" miatt most mégis biztatlak - igaz, nem biztos, hogy annak veszed. 5 fiam van (27, 25, 24, 21 és 15 lesz évesek). Szóval azt szeretném elmondani, hogy értelmiségi szülők gyerekeiként én, az anyjuk sokszor forgattam a szemem, hogy "vajon kire ütöttek"?:) Humorosan írom, de átélni bevallom, sosem volt az. És csak azt tudom Neked mondani, ha megengeded, hogy egy ilyen pillanatot ekkora humorral megélni, ahogy a Te párod tette, azt hiszem nagyon jó. Legalábbis én szerettem volna....mert nekem ez nem adatott meg. Mert megváltoztatni nem lehet, sem a gyerekeket, sem azt a helyzetet utólag megoldani. Szóval hajrá!:) Innen messziről én úgy érzem a Te/Ti gyerekeid nagyon is rendben vannak/lesznek, csak fel a fejjel!:) Bocsánat, amiért ilyen hosszan és ismeretlenül írtam.

      Törlés
    2. Köszönöm szépen, őszintén örülök minden biztatásnak, akkor is, ha nem mindig bírok optimista lenni. Néha tényleg nagyon elkeseredem, mert kiltástalannak tűnik az egész, és csak magamat tudom okolni, mert ki mást lehetne... De valóban szerencsés vagyok, mert viszonylag gyakran előfordul, hogy legalább a helyzetkomikumot ki tudjuk használni :)

      Törlés
  2. Már megnyugodtam.
    Végül is úgy látom jó dolog is kijött ebből:
    - két kívülálló is úgy látja, hogy jó választásod volt és még most is jó, a CSALÁDFŐ.
    - Hajnalfürdő pedig állítja, hogy rendben vannak/lesznek a gyerekek. Akkor, csak ezeket a közjátékokat kell kibírnod még néhány évig. Az meg megy CSALÁDFŐvel.
    Végül, tul.képpen én is erre hajlok, hogy rendben lesznek a gyerekek, de MOST, M O S T ebből semmi sem látszik és ez zavarja meg a jövőlátásomat. Megzavarta az én egyetlenem esetében is!
    Fel a fejjel és használd ki a nyarat, amíg van!

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.