"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2015. október 25., vasárnap

A nagybetűs Élet kapujában, avagy mi az, ami egy tizennyolc éves fiatalembert foglalkoztat

- Anya, fogok én még nőni?
- Nem hiszem, de szerintem elég magas vagy.
- Jó, nálad sokkal nagyobb vagyok, de az nem nehéz...
- Egyébként is. Legalább száznyolcvan centi... Miért szeretnél még magasabb lenni?
- Mert koncerten nem látom az egész színpadot.

4 megjegyzés:

  1. Az öcsém 23 évesen megint elkezdett nőni. Lehet, hogy vannak egyedek akiknél van vmi összefüggés az agyi érés a növés között... ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kizárt dolog. Akkor Kajla még csak százhúsz centi lenne.

      Törlés
  2. szerintem ez a válasz nagyon racionális gondolkodásra vall, tök felesleges lenne olyan dologért nőnie, amit aztán nem használ (egyébként kb. 24 éves korig nő(het)nek a fiúk )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Remélem az a plusz néhány centi elég lesz neki a színpad zavartalan szemléléséhez.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.