"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2015. november 24., kedd

Születésnapomra

Kajla: És azzal, hogy átmegyek a másik suliba, megúszom a hittanvizsgát, meg a törit...
Anyus: Nem jó, hogy mindig csak a megúszásra játszotok.
Kajla: De mindent meg lehet úszni.
Anyus: Képzeld, már negyvenhat évet leéltem, és sok dolog volt, amit nem tudtam megúszni.
Kajla: Mert te bénán csináltad.

***

Párductermetű: Motoros pizzafutár szeretnék lenni.
Anyus: Hát, az nem valami perspektivikus munka.
Ded: Én meg sellő akarok lenni!
Anyus: Na az már jobb.

9 megjegyzés:

  1. Isten éltessen!

    Egyébként miért akar valaki pizzafutár lenni? Tényleg érdekel. Az még csak nem is kényelmes meló.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Ne hidd h nem megalapozott célkitűzés. Szeret motorozni és szereti a pizzát. Ennyi nem elég a pályaválasztáshoz??

      Törlés
    2. Aha.
      De ha én szeretem a Katit, akkor én az szeretnék lenni, aki megkapja, nem az, aki odakíséri.

      Motoros futárnak lenni meg szerintem azt jelenti, hogy nem hagynak békén motorozni.
      Persze, értem, a Katihoz, meg a motorhoz is pénz kell...Nincs ötletem. Marad a jól házasodás :)

      Törlés
  2. julisomnak is szülinapja van ugye ? őt is isten éltesse (ha folytatnád....9

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Julisomra legközelebb akkor lesz időm amikor majd nyugdíjas leszek :(

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.