"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2016. február 29., hétfő

Nem sztrájkolok ám

Ha valaki az úgynevezett szülői sztrájkra gondol, na az itt nálunk eleve esélytelen lett volna, még, ha egyetértenék vele, akkor is, hiszen az én drága gyermekeim amúgy is alig járnak iskolába, szóval a kutyának sem tűnne fel, hogy hiányoznak.
De most konkrétan a blogról van szó: egyszerűen nem volt időm írni, vagyis épp eleget írtam hivatásszerűen, úgyhogy itthon inkább a tömérdek elmaradt házimunkát pótoltam - amikor épp nem a sarat dagasztottam a lovacskámmal az erdőben. Viszont jelenleg nagyon komoly visszaszámlálás folyik, szombatig ugyanis eldől, lesz-e pagony (tanya, birtok, farm, ranch, hacienda stb.) vagy sem. Szurkoljatok...

9 megjegyzés:

  1. ((( Hú, de piszok régen jártam itt. Van mit bepótolni, kezdve mindjárt a címmel: tetszik! )))

    VálaszTörlés
  2. Minden páros szervem csuriban!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Szem, fül, vese, tüdő... ?

      Törlés
  3. Drukkolok! (De ha összejön, meghívatom ám magam!:D)

    VálaszTörlés
  4. Hú, de izgi! Szólj, ha megvan!

    VálaszTörlés
  5. Úgy legyen...ahogy lennie kell.
    Írni irogass, egész jó olvasni.
    Ami meg a fennmaradt időt illeni,amit esetleg erre is lehetne szánni, arról valóban jobb nem beszélni. Inkább sürgősen betennem a mosást :) ( Amíg a gép mos, esetleg írni :)
    Jó itt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Időlegesen moderálást vezettem be, amíg ez a pszichopata megunja a zaklatást :D

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.