"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2016. március 16., szerda

Fürdőszobai tanácsok

Egyrészt zuhanypanelt ne vegyetek, mert nem túl tartós.
Másrészt, ha mégis vesztek, egyszerűt válasszatok, hogy minél kevesebb dolog romolhasson el rajta.
Harmadrészt... na ezt inkább elmesélem.
Szóval két éve van zuhanypanelünk, és azóta már másodszor ment tönkre a nagy, fönti zuhanyrózsa. Szerencsére ezt le lehet szerelni, úgyhogy amikor az első szétrobbant, visszavittem, kicserélték. A múlt héten a második is letört, pedig a fiúk állították, hogy nem függeszkedtek rajta. Az áruházi illetékes nagyon csúnyán nézett ránk, mármint rám és a zuhanyrózsára, majd ellentmondást nem tűrő hangon leszögezte, az történt, hogy a vízkő miatt megnövekedett nyomás végzett a zuhanyrózsával, és mindennek oka, hogy nem volt karbantartva. Megszeppenten bizonygattam neki, hogy igenis karbantartottam, vízkőoldóval. Erre ő még szigorúbban kijelentette, hogy a vízkőoldó többet árt mint használ, ugyanis szétmarja a pici szilikonkifolyókat, amelyeket csak FIZIKAILAG szabad vízkőtleníteni, úgy, hogy ki kell belőlük PÖCKÖLNI a vízkődugaszt. És szemléltette is. Mondtam neki, sajnos a használati útmutatóban nem volt szó a PÖCKÖLÉSRŐL. Végül megkönyörült rajtam, és hozott egy másik zuhanyrózsát, mire megesküdtem, hogy ezentúl rendszeresen fogok pöckölni. És ezt ajánlom nektek is.
Az új zuhanyrózsa egyébként nagyon spéci, körben ledes, a lámpákat az átfolyó víz működteti, és, ha lekapcsoljuk a villanyt a fürdőben, akkor piros, kék és zöld fényben zuhanyzunk. Az utolsó javaslatom, hogy ha ledes zuhanyrózsátok van, ne gyönyörködjetek közvetlenül alulról felfelé bámulva a színekben. Erre azért hívom fel a figyelmeteket, mert amikor Kajlát megkérdeztem, tetszik-e neki az új cucc, azt mondta,
"nem jó, belefolyt a víz a szemembe".

5 megjegyzés:

  1. :) Kizárt, hogy nálunk használható lenne ilyesmi, mert annyira vízköves a víz...., de azért nagyon nagyon tudnám szeretni!!!:) Vizes szemmel is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. te figyi, működik! Nekünk Sopronban kiválóan bevált, vagy mi van. Szóval tkp. remek találmány a szilikonpöcsös zuhanyrózsa, a legkeményebb vízre is megoldás.

      Törlés
  2. Régen nevettem ilyen jót a pöckölésen, elképzeltem, ahogy az eladó pöckölési bemutatót tartott, vagy ahogy mondtad, hogy ezentúl Te is pöckölni fogod...)))DDD
    Na és Kajla válasza... mindent visz.)))DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán nem látta még az Amerikai pite ide vonatkozó részét :)

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.