"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2016. március 2., szerda

Még egy gépházas poszt

Kedves Olvasóimat tájékoztatnom kell arról, hogy (remélhetőleg csak átmenetileg) beállítottam egy előzetes moderálást, mivel megtalált valami pszichopata, akivel nem lehet szépen beszélni, és csúnyán sincs semmi értelme. Ez a névtelen illető képtelen felfogni, hogy ha vendégségben van, akkor illik udvariasan viselkedni, és nagyon gáz, hogy beront a lakásba sáros cipővel köszönés nélkül és elkezd válogatott sértéseket vagdosni a háziasszony fejéhez, majd amikor kitessékelik, akkor megállapítja, hogy lám itt nem bírják a kritikát.
A hozzászólásait mind egy szálig töröltem, mert úgy érzem, a bloghoz és a blog olvasóihoz méltatlan az a primitív, bárdolatlan stílus, amit használ. Mindemellett küldetésének érzi tájékoztatni az olvasókat arról, ki vagyok én. Nos, igen kevés guglizással ezt bárki kiderítheti. Nem azért vagyok Anyus, mert titkolnivalóm lenne, hanem mert ez a blog-játék része. Aki ismer a valóságban is, az tudja, hogy semmit nem ferdítek el a blogban. A munkámat pedig sem a bloggal, sem a magánéletemmel nem szoktam összekapcsolni (tehát mondjuk nem osztom meg a cikkeimet az úgynevezett közösségi oldalamon), de ez nem jelenti, hogy amikor - szegény névtelen megfogalmazása szerint - "zugfirkászként" tevékenykedem, akkor valami tudathasadásos állapotban lennék, és mást írnék, mint amit valójában gondolok.
Arról sem kell lerántania a leplet, hogy eredeti végzettségem állattenyésztő, mivel például ezt is elmeséltem már itt. Bár ő szitokszóként használja, nem hinném, hogy szégyellnem kellene a diplomámat, vagy, hogy ne lenne jogom a másodikként megszerzett szakmámban dolgozni.
Azt azért be kell vallanom, megviselt kicsit a támadása. Nem azért, mintha bármi igazságalapja lenne, hanem mert ilyen mélységes gyűlölködést már rég, vagy tán még sosem tapasztaltam. Lám, erre képes a világháló "csodás" szabadossága. Sajnos semmilyen engedély nem kell ahhoz, hogy valaki írni kezdjen, elég egy számítógép és egy internet-előfizetés. De valószínűleg az elmegyógyintézetekben sem korlátozzák a netezést, legalább is elég sok jel utal erre.
Egyébként arra jutottam, hogy gyűlöletének oka az irigység lehet, amiről pedig azt gondolom, hogy felnőtt korban nagyon szánalmas dolog, és rendkívül alulfejlett személyiséget mutat. Ugyanis egy felnőtt embertől már elvárható, hogy átlássa: irigykedni ostobaság, hiszen sosem tudhatjuk, hogy az általunk irigyelt valaki milyen nehézségeken, fájdalmakon küzdötte már át magát, és mennyi szenvedés vár még esetleg rá. Abban sem lehetünk biztosak, hogy mi az ő helyében boldogok lennénk-e egyáltalán.
Önkontrollt vesztett pszichopata embertársamnak mindenesetre azt javaslom, forduljon sürgősen lélekgyógyászhoz, mert az állapota csak rosszabbodni fog. Tényleg.

20 megjegyzés:

  1. Ezt ki se tedd, csak neked írom, szóval a kommentelők tényleg borzalmasak tudnak lenni, egy rémálom. Néha széttrollkodom a saját cikkeimet, csak hogy érezzem, hogy milyen rohadtul könnyű hülyének lenni, mennyire nem teljesítmény szemétkedni. Szerintem egyébként tripla fizetést kellene adni annak, akinek a cikkei kommentelhetők, az extrém stressz miatt. Sajnos ez a saját blogokra nem vonatkoztatható, nem mintha a cikkekre az lenne :(.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. (Kiraktam h válaszolhassak rá, ha zavar, leszedem.)
      A tripla fizetéssel teljesen igazad van, bár mostanában szerencsére viszonylag jól működik a moderálás nálunk, a legsötétebb kommenteket elég gyorsan törlik. De a munka mégis más, ott valamilyen szinten tűrni kell ezt, ahogy mondani szokták, aki kurvának megy, ne csodálkozzon, ha ...ják. De ez itt a privát szférám része, legalább is eddig úgy gondoltam, azért volt teljesen szabad a hozzászólás :(

      Törlés
  2. Addig senki nem lehet sikeres blogger, míg nem mondhatja el magáról, hogy már gyomlált ki szerencsétlen gyökereket a blogjáról :) bírom én is azt a fajtát, aki jön, és habzó szájjal megmondja a tutifrankót és az eltitkolt sötét igazságot, amit már mindenki millió éve tud. De most komolyan, mekkora lúzernek kell ehhez lenni? :D
    Az állattenyésztő az meg egy szép és nemes szakma, és szerintem kifejezetten a nehezek közé tartozik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Bizony, sokkal nehezebb mint zugfirkászkodni :)

      Törlés
  3. "Sajnos" lemaradtam a nagy leleplezéről, bár aki idejár az vag ytudja, hogy van e lepleznivalód, vagy nem is érdekli. Engem pl.teljsen nem és szerintem a többség azért olvas, mert te vagy az, aki ezt a bologot írja ( megj. túl ritkán) és érdekesnek találjuk, nem gondolom, hog yarccal, teljesn névvel és születési adatokkal még izgalmasabb lehetne:) Drukkolok a pagonyért és IRIGYLEM a lovadat, mármint azt, hogy neked van és nekem nincs:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezzel én is így vagyok, mármint a huculirigységgel :D

      Törlés
    2. Na jó, a lovacskám tényleg szuper :)

      (De csomagban van, jár hozzá például egy kopaszodó, pocakos, keményfejű pasi - oké, őt is imádom -, öt keményfejű gyerek - őket is -, egy korai klimax és egy stresszes meló.)

      Törlés
    3. Dehát a lovak mindenre gyógyírt jelentek! :) Ha ló van, nem lehet baj ^^

      Törlés
    4. *jelentenek
      Jólvan, kezd már nekem késő lenni :D

      Törlés
    5. Hát, keményfejű pasim nekem is van, és stresszes melóm is, igaz, gyerekből csak kettő, a klimaxszal meg úgy vagyok, hogy annyira nem bánnám, ha nem kéne védekezni :D. Szerintem erre már járnia kéne a huculnak :D

      Törlés
    6. :) Én megszavazom neked. Egyébként is az a véleményem h HUCULT MINDENKINEK :D

      Törlés
  4. Mivel feliratkoztam a hozzászólásokra, nem maradtam ki belőle.
    Mik vannak, jó ég! Totál döbbenet.
    Egyetértek Koppánnyal.

    VálaszTörlés
  5. Én ugyan ezek okok miatt tettem meghívóssá a blogom. Aki így viselkedik annak tényleg komoly személyiségbeli visszamaradása van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kérhetek meghívót? :)

      Törlés
    2. Igen csak légyszi írj a superminimom@gmail.com címre egy mailt, hogy hová küldhetem a meghívót! :)

      Törlés
  6. Szombat van. Várom a hírt, pagonyilag ... Állattenyésztő. Hmm. Az egyik legszebb szakma, szerintem. Kell az a Pagony, nna, állattenyészteni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos az Illetékes Hivatalnok nem volt bent szombaton. Szóval hétfő a nagy nap.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.