"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2016. április 30., szombat

Bevallom

...vannak félelmeim azzal kapcsolatban, hogy miután valahogy mindig én nyírom a füvet és csak én gyomlálok a NYOLCVAN négyzetméteres kertünkben, mi lesz majd a SZÁZEZER négyzetméteren.

10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Hát igen, részben ez a megoldás :)

      Törlés
  2. Nna, megmondtam! Előre megmondtam! Nincs végiggondolva ez a birtok, ez a pagonyvásárlás! bele fogsz rokkanni!A gyomok és füvek elnyomnak, lenyomnak, nyomtalanul fogsz eltűnni a SZÁZEZER négyzetméteren! Felzabál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D :D
      Mondjuk a nagy része erdő. Ott nem kell füvet nyírni. A másik jelentős része legelő lesz, ott szintén csak legelőtisztítást kell végezni... de akkor is marad még párezer négyzetméter, ami a ház körüli kert lesz. És sajnos eddig nem vettem észre h a családban bárki is fanatikus kertész lenne :)

      Törlés
  3. Hát akkor kell még pár kecske is.

    VálaszTörlés
  4. Birka és kecske a bio-fűnyíró, és kis traktor. Na az tök jó :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fűnyíró trakit nagyon szeretnék, de valószínűleg elég hátul áll a beszerzendő dolgok listáján :)

      Törlés
  5. A kecske jutott eszembe nekem is. Kettős hasznosítású minimum. Fűnyíró, tej, sajt. A fiúk gyártsanak jó kerítést, több kapuval. Lehet pihentetni is a legelő egy részét. Vigyázz, hogy folyamatos és erős kerítés építési és-karbantartási fóbiád legyen. Egyetlen lécet sem tudsz tartani és szöget sem beverni. Nem lanyhulhat a figyelmed ez ügyben! Nekik is kell hagyni élvezetet a Pagony birtoklásából. A kert egy része, gyümölcsös lesz? Ott is lehet gondozott fű. Javaslok egy-két mandulát. Ő virágzik először tavasszal, rózsaszín pompával. Elég gyorsan termőre is fordul, ... és hát a magja! Csodálatos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Már mondtam a Családfőnek h nem vagyok hajlandó részt venni a több kilométernyi kerítés felépítésében. Nagyjából olyan csalódottan nézett, mint amikor közöltem h nem veszek a kezembe vasalót... Megjegyzem azóta vasalok.
      Viszont a mandula jó ötlet, felírom a füge, a dió, a körte, a cseresznye és a kakiszilva mellé :)

      Törlés
    2. Ja és elég sokféle állatot tervezünk tartani, de olyan nincs köztük AMIT FEJNI KELL.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.