"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2016. május 21., szombat

Büszke

Most éppen kire vagyok büszke:
a Nagylányra, aki Kerület Bajnoka címet kapott,
a Nagyfiúra, aki EGYEDÜL MEGCSINÁLTA ÉS BEADTA AZ ADÓBEVALLÁSÁT, amire én még sosem voltam, és valószínűleg soha nem is leszek képes,
és Cukira, akivel megnyertünk ma egy terepversenyt kisló kategóriában. Szerintem semmit nem von le az első helyezés értékéből, hogy csak mi indultunk kisló kategóriában, hiszen legyőztünk mindenkit, aki nem vette a fáradságot és a bátorságot ahhoz, hogy végigszáguldjon a hét kilométeren. (Egyébként az időeredményt tekintve a nagylovasok között sem lettünk volna utolsók, mint tavaly...)
Szeretném megjegyezni, hogy gyerekkoromtól utálom a versenyeket, meg aztán Cuki nem is az a robbanékony vadállat, bár, ha más lovakat lát maga előtt, akkor azért szedi a kis lábait rendesen, de itt egyedi indulás van, időméréssel. Szóval a versengés nem érdekel, nekem ez a futam azért fontos, mert valamennyire objektív visszajelzés arról, hogyan működik a lovam - idegen terepen, feszült helyzetben, másokhoz képest. És meg kell állapítanom, hogy szuperjól.

Nem vak, csak szerény

21 megjegyzés:

  1. Ezek aztán szuperló hírek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. Bár leégtem. Hazafelé. Úgyhogy most rákvörös a karom és a vállam.

      Törlés
    2. Az nem jó. Bár, ha bebarnul és nem hámlik máris megvan a strand színed.

      Törlés
    3. Ma még rádolgoztam némi lovaglással és fűnyírással... a strandon egy katasztrófa h felül csokibarna vagyok, alul meg fehér (na jó nem teljesen fehér, mert alapból kreol bőröm van, de így is elég hülyén nézek ki).

      Törlés
    4. De hiszen a lovasok így ismerik meg egymást a strandon!
      Nekem 3 árnyalatom van, az alkarom a legbarnább, aztán jön a felkarom (mert néha letakarom inggel és akkor már nem barnul úgy) + minden más :D nagyonszexi.

      Egyébként gratulálok az eredményhez is meg ehhez az egészhez, én sem vagyok versenyes típus de nagyon szeretném egyszer megélni majd azt, hogy ilyesfajta visszajelzést (is) kapjak az élettől, hogy nagyon jó úton haladok a lovammal :))

      Törlés
    5. Ez egy új megközelítés, már azt terveztem h elmegyek szolizni strandolás előtt :)

      A visszajelzés nekem azért különösen fontos, mert tényleg béna vagyok, és amikor megkaptam ezt a félig-meddig nyers lovacskát, többen mondták h el fogom szúrni, és aztán kellett is korrigálni dolgokat, és persze díjlovas versenybe még mindig nem neveznék be vele, de sokat fejlődött, vagyis mindketten sokat tanultunk ez alatt a két és fél év alatt, edzői segítséggel meg anélkül is.

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Két éve kivágtam az üstökéből egy nagy sárgombócot, azóta nem nő meg rendesen :(

      Törlés
    2. Nagyon edes tupiros fejecskeje van!

      Törlés
  3. Nahát milyen napsugaras post! Gratulálunk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      A napsugaras hangulatból kicsit levett amikor a Nagyfiú elmesélte h a múltkor rosszul adott vissza valakinek, négyezerrel többet, az a köcsög meg letagadta. Hát a rák egye ki a belit az olyannak, aki egy srác egynapi keresetét zsebrevágja. De nem?

      Törlés
    2. Fogd fel tandijnak, a gyerek szamara.

      Törlés
    3. Én felfoghatom annak, de szegény gyerek fizeti.

      Törlés
  4. Úristen, ennek a lónak tényleg milyen cuki feje van! És a többiek is ügyesek, persze.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jövőre a cukiság versenyen indulunk.

      Törlés
  5. Szép Cuki, ügyes Cuki, gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Amúgy... bár én az "anyja" vagyok, nem használnám rá azt a szót h SZÉP...
      Öszvérfeje van és girbegurba lábacskái, szóval inkább a belső értékeiért szeretem :D

      Törlés
    2. Elhiszem neked. Bár én tényleg szépnek láttam.

      :-D

      Törlés
  6. A gyerekek sem tökéletesek (szépen fogalmaztam) a Családfő sem, a Guruló ... sem az. Nem számít. Egy a fontos: a szeretet. Mindenen átsegít, erőt ad, megszépít, létrehoz ... és még ezer és ezer dolgot tesz. Vállald el, hogy Cuki szép. Mert ő szeret, mert te szereted és ebben minden benne is van! és különben is: nyert NEKED!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Perszehogy szeretem. Csak nem ELVAKULTAN :D

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.