"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2016. október 24., hétfő

Szakavatott

Idősebb kolléga: Neked annyi gyereked van, biztos tudod, mit kell csinálni amikor itt így be van gyulladva a körömnél...
Én: Hát, azt szoktam mondani nekik, hogy ne piszkáld, majd elmúlik.

6 megjegyzés:

  1. 1./ bepirisizzuk, azzal a bizonyos piros ecsetelővel, ami majdnem mindenre jó ( és mindent faszán befog pirosra, ha csak ujjheggyel nyúlsz hozzá akkor is) vagy és ezt nemrég tanultam én is és tényleg jó!
    2./ Sós vízben kell kiáztatni a begyűlt, gyulladt ujjat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, nálunk is vannak kiegészítő szerek (pl. kisebb sebekre és gyulladásokra szuper a Curiosa gél), de a legnagyobb gyógyító az idő :)

      Törlés
    2. - Anya, ha így behajlítom az ujjam, akkor fáj!
      - Jó akkor ne hajlítgasd, majd elmúlik! :))

      (szóval igen, ahgy mondod)

      Törlés
    3. Igen, már többször terveztem posztot írni arról h például nem szaladgálunk minden csip-csup dologgal orvoshoz, mert a váróban jó eséllyel összeszed még két-három másik betegséget. A legtöbb kór pár nap alatt magától gyógyul, azt meg észre lehet venni, ha komoly a baj. Vagy, ha romlik a gyerek állapota. Magammal kapcsolatban méginkább ezt követem, vagyis gyakorlatilag nem járok orvoshoz.

      Törlés
    4. nem szaladgálunk minden csip-csup dologgal orvoshoz -> ti vagytok minden orvos álma. :D (én se, amúgy, mert max immunrendszererősítésre jó a váró...)

      Törlés
    5. :) Meggyőződésem h ha az emberek nem gondolnák azt h az orvos pillantásától elmúlik például a náthájuk, akkor nem lenne ekkora szarban az egészségügy. De ez a kétmillió hipochonder országa, és van még legalább félmillió ember aki megrögzötten jár különböző KIVIZSGÁLÁSOKRA.
      Ahelyett h SPORTOLNA, amitől a problémái kilencven százaléka elmúlna.
      Uff.

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.