"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2016. november 24., csütörtök

Nem panaszképpen mondom, sőt

Az idei szülinapom legemlékezetesebb eseménye, hogy a Családfő nagyon durva bulival ünnepelt, habár NÉLKÜLEM.
Ugyanis - természetesen teljesen más okból - céges vacsin volt tegnap, ahonnan csak valamikor hajnalban tért haza. Én viszont szülinaposként ma tizenkét órát töltöttem a munkahelyemen, ahol egy kiflit vacsoráztam.
A párhuzam szerintem rendkívül mókás, amit csak fokoz, hogy nem én vagyok most halál másnapos.

7 megjegyzés:

  1. Valaki fent most nagyon röhög! :D
    Boldoxülinapot!

    VálaszTörlés
  2. Boldog születésnapot kívánok! :-)

    VálaszTörlés
  3. Ennél csak boldogabb szülinapokat neked:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, de elég boldog vagyok most is, kaptam egy nap szabit és végre ki tudtam menni lovazni, igaz esett az eső de nem lehet minden tökéletes :D

      Törlés
  4. Boldog szülinapot! Mikor majd a családfőnek lesz szülinapja, akkor ezek szerint te mész bulizni. :)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.