"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2016. november 12., szombat

Hát ez szar ötlet volt

Kedves Negyven Fölötti Anyatársaim!

Okulásotokra megosztom veletek a tegnap estém TAPASZTALATAIT.
1. Nem szeretem az underground hiphopot.
2. Nehezen vegyülök egy underground hiphop koncert közönségével.
3. Sötétben nem ismerem fel a fiaimat egy underground hiphop koncert tömegében.

Összegezve: Ha esetleg valamikor felmerül bennetek, hogy egy szórakozóhelyen nézzetek a körmére a gyermekeiteknek, tartsátok szem előtt, hogy a magánnyomozó az egy szakma, valamint, hogy ugyan sosem késő hülyét csinálni magatokból, de akkor legalább legyen értelme.

12 megjegyzés:

  1. Köszönjük, egy fontos dilemmában segítettél döntenem. ha nem ez, akkor az elkövetkezendő két gyerekem lehet, hogy fog menni ilyen helyre, és én képes leszek 50 évesen a körmükre nézni. Tuti!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak nem azt akarod mondani h ez a kézenfekvő megoldás nem általános?? :D

      Törlés
  2. értem én, amiket írsz - de még egy fél évig - évig jól szórakozom az írásaidon :D - aztán majd írok hasonlókat

    VálaszTörlés
  3. 9 éve pontosan tudom, hogy melyik gyerekem, fogja szeretni azt a zenét, amit én nem és hogy tetkója lesz és piercingjei, most 10 éves még van kb 3 évem gyúrni rá, hogy ne őrüljek meg tőle (jobban).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régen én is féltem ettől. A rémes hajviselettől, öltözködéstől, zenétől. De ezek lényegtelenek.

      Törlés
  4. Eszméletlen vagy!:)
    Jó móka lesz majd mesélni a jövendőbeli unokáknak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, remélem az még nagyon-nagyon sokára lesz :D

      Törlés
  5. Ó, te szegény!
    Ne, ne csináld ezt. Tényleg hagyd őket a saját útjukon.Továbbra is erősítsd a kapcsolatodat Apussal, a sporttal egybekötve. Eme vágányon maradva val.szeg mindenki csak profitál majd belőled. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sportot nem hanyagolom, talán majd legközelebb írok erről.
      A saját újukon való meghagyás viszont nagyon jól hangzik, és semmi baj nincs vele, amíg arról van szó, hogy valaki agysebész vagy űrkutató akar lenni, azonban vannak utak amelyeket hidd el egyetlen anya sem tud higgadtan nézni. Például a gyors és totális önpusztításba vezető út.

      Törlés
  6. Hú, de nem várom ezt a korszakot a gyerekemnél. Kitartást! :)

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.