"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2016. november 18., péntek

Miért kezdjünk idős korban jitsuzni?

0. Miután rendszeresen szarrá izzadjuk magunkat, egy kis hőhullám meg sem kottyan.
1. Röhejesek vagyunk az edzésen. De ezen felül kell emelkedni. Ha sikerül, máris keményebbek lettünk.
2. Össze-vissza fogjuk törni magunkat és negyven fölött már nagyon-nagyon lassan regenerálódunk, folyton mindenünk fáj majd. De ezen felül kell emelkedni. Ha sikerül, még keményebbek leszünk.
3. Kiderül, hogy se erőnk, se hajlékonyságunk. De ezen felül kell emelkedni, és mindig egy kicsivel jobban bírjuk. Kőkeménység.

(Megjegyzés: Azért az különösen groteszk, amikor egy ötgyermekes családanya egy tíz év körüli kisfiúval küzd a tatamin, végül leszorítja és fojtogatja. Mondom, kőkeménység.)


5 megjegyzés:

  1. :) Csak keményen! :)) Csináltam én is, ma már belehalnék - főleg a térdeim- :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy halnál :) Csak majdnem. És ami nem öl meg, az erősít :D
      Amúgy meg az ízületeimet féltem én is, elég sérülékenyek. Most pl úgy ébredtem, hogy a jobb vállamat nem tudom mozgatni.

      Törlés
  2. Én is küzdősportoltam 10 évesen. Engem felnőtt férfiak vertek le, az is vicces volt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szeretek belegondolni, milyen lehet a másik oldalról... :) Tegnap is egy kisfiúval voltam párban - hát ugye nem kor hanem súlycsoport szerint kapjuk az ukét - mintha az anyja csépelné de durván... :D

      Törlés
    2. Annyira emlékszem, hogy nem volt időm felmérni a helyzet súlyát, mert azonnal ledobtak a földre. :D

      Törlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.