"Uram! A késemért jöttem! Hol hagyta? Valami matrózban. Milyen kés volt? Acél. Keskeny penge, kissé hajlott. Nem látta? Várjunk... Csak lassan kérem... Milyen volt a nyele? Kagyló. Hány részből? Egy darabból készült. Akkor nincs baj. Megvan a kés! Hol? A hátamban." /Rejtő Jenő/

2017. január 20., péntek

Már nem nevetek

Eredetileg a bejegyzés ennyi lett volna:
A Családfő hazaérkezett négy napos céges útjáról, és eltörte a nagylábujjamat.

De ez egyrészt igazságtalan lenne vele szemben, mert természetesen nem készakarva nyomorított meg, hanem edzésen véletlenül belehúzta a térdét a rúgásomba, másrészt csak az első órában bírtam röhögni a dolgon, utána egyre kevésbé, és amikor hajnali háromkor még mindig nem tudtam elaludni a fájdalom miatt, már egyáltalán nem éreztem viccesnek a dolgot. Éjjeli szenvedésemet fokozta, hogy kitöltöttem egy online személyiségtesztet, ami szörnyű meglepetéssel szolgált: az értékelésben az olvasásra ajánlott honlapok között szerepelt Oravecz Nóra blogja...

6 megjegyzés:

  1. A háztartási biztosítás/lakásbiztosítás fizet erre is, nem mondom, hogy megérte, de legalább kapsz érte pár kávéra valót. Jobbulást!

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást kívánok én is!
    Lám, lám még a rugdalózást is mennyire meg kell gondolni...)))DDDD
    Anita

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm mindenkinek az együttérzést, tegnap már valamivel jobb volt, de aztán belerúgtam az asztalba... Úgyhogy továbbra sem tudok járni. De lovagolni igen, tulajdonképpen egyedül a ló hátán nem fáj a lábam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmmm..., ez érdekes..., csak a ló hátán nem fáj... ? Hogy mik vannak?
      A Pagony-béli tavaszi farmermunkák pedig ép lábú egyént kívánnak. Jó lesz, ha vigyázol az öregujjadra!
      Oraveczig még én sem süllyedtem le. Hah!!

      Törlés
  4. Csapás csapás hátán. Komolyan nem tudom eldönteni, melyik a nagyobb kín!

    VálaszTörlés

Pici türelmet kérek, moderálás van a trollok kiszűrésére.